»

Thursday, January 1, 2009

31 desember 2008

macam-macam yang berlaku kat aku nyer universiti.... pada hari ni 31/12/2008 universiti aku mmbuat ambang tahun baru.... kiranya buat cowntdown lah tu..... diorang siap kejut lagi budak2 ni.... siap paksa budak2 pegi program2 ni.... tak patut betul arr.....

kesian gak aku tengok member2 aku ni, diorang kena paksa g program tu.... tak wajib pown benda tu...tapi pihak U nak bagi ramai audience.... diorang risau kalau2 tak dapat sambutan.... tapi member2 aku ni lagi bijak... final yearlah katakan..... dah matang sangat ngan program2 kat universiti ni.... boleh tau maner program2 yang patut pegi ngan program yang tak patut pegi...

aper yang aku dapat tau.... dalam program tu.. ader nasyid, pastu ader nyanyi2 sket..... macam2 lah...
kalau nak diikutkan .. memang tak patut program2 cam tu di adakan.... kalu berlaku bencana atau tsunami sekalipon aku sokong.... bukannya aper.. banyak sangat benda2 lagho yg terdapat pada majlis tu... bukannya aku mintak berlagu tsunami...(mintak2 dielakkn)... tapi kalau berlaku tsunami pown memnag patut arr....

akuberharap... U aku kat utara ni akan berubah ... menjadi U yang lebih mendidik mahasiswanya kepada ilmu... aper yang aku tengok diorang lebih banyak kepada hiburan.. lebih2 lagi poco2.... masyaallah....

0 comments: