»

Wednesday, December 31, 2008

Technopreneur Academy Program (TAP)

letih... letih..... sangat letih.....

itulah ungkapan yang aku leh kluarkan.... bertolak dari A.star pukul 1345 sampai kuala perlis lebih kurang 1445,letih tidak terhingga,apa tidaknya... TAP ni dibuat sepatutnya 3 bulan, tapi di simplifykan jadi 5 hari.... fuh.... compress giler...

program ni adalah susulan daripada beberapa pogram yang dijalankan oleh MdEC,ia adalah suatu program yang dilakukan untuk melahirkan usahawan muda dalam bidang technology,
aku pon tak sangka sampai ke tahap ni.... hehehehee,sebab kalau nak diikutkan memang banyak tapisan yang dibuat, alhamdulillah...aku terpilih

program TAP ni start pada 27-31/12/2008,sebelum g kursus tu aku kna g kursus kat timah tasoh,perlis.... TAP ni memang best diorang push kitorang camner nak buat rancangan perniagaan dengan lebih terperinci.... letih gak arr... sebab kitorang kena banyak study, from A to Z... kena kaji pasal pesaing kita... berapa target market... planning perniagaan.... kaji pasal ekonomi semasa dan banyak lagi.... diorang push tentang produk yang kitorang nak buat.... memang banyak gak arr.... kalau diikutkan aku dah nak surrender, sebab aku g sana pown dalam keadaan tidak bersedia,yang program sebelum ni just bagi idea jer.... takk detail lak... and kitorang x planning pown benda ni seteruk camni.....

anyway, aku berharap aku akan dapat membuat produk aku sebagai salah satu produk yg terkenak suatu hari nanti... insyaallah....
aku mengharapkan doa daripada korang semua

0 comments: