»

Thursday, January 8, 2009

selamat berjuang rakan2....

assalamualaikum....

hari ni aku nak ucapkan selamat berjuang kepada para sahabatku yang smalam pegi UUM untuk program karniawan,kalu tak silap aku seramai 13 orang.... diorang  g sana untuk masuk beberapa pertandingan, antaranya pertandingan booth, Rancangan perniagaan dan banyak lagi..

aku berharap diorang leh mencapai sasaran jualan terbanyak, disebabkan aku adalah share terbesar dalam melaburkan modal untuk booth diorang....hehehehe, bukannya aku tak nak joint diorang, disebabkan aku kena g johor untuk pertandingan catur bestari... ngan member2 aku yang lain , mewakili aku nyer universiti.....

esok hari jumaat, adalah hari bertolak untuk para pelajar yang menyertai catur bestari, termasuk aku skali... kalau tak silap aku 2 bas... aku harap ngan menyertai 2 program ni.... kelab usahawan unimap akan lebih menonjol lagi

0 comments: