»

Sunday, April 26, 2009

syabas selangor

malam tadi sempat jugak aku luangkan masa melihat aksi pasukan selangor bermain di stadium nasional bukit jalil dalam final piala FA


selangor bukan melawan dengan calang2 pasukan,pasukan KELANTAN.... pasukan yg begitu gah pencapaiannya pada musim ini.

setelah kali terakhir beraksi di final pada tahun 1970,kelantan semangnya mengidamkan piala FA...jika diikutkan,pasukan pada musim ini memang mantap, dengan barisan pemain yg begitu dahagakan kemengan, menjadikan saingan malam tadi memang mantap..

buktinya, kelantan telah mendahului jaringan gol menyebabkan JANTUNG aku nk luruh.... aper taknyer... kat kedai makan tu... aku sorang yg memang org selangor... member2 aku yg lain ... ramai org kelantan, ader gak yg support aku... budak2 pahang ngan perak, saer nak bagi seronok tengok bola....

kalau nak diikutkan, aku maner minat sangat tengok bola, tapi oleh kerana selangor main kat final... aku gagahkan dri tengok gak,... lagi pon aku tak makan malam lagi.. perut pon lapar, aku ajak ar mmber aku yg nak tengok bola... ramai gak...
tapi yg makan kat keda tu tak ramai.... tp ok ar... tempat tu memang best...

lepas jer gol pertama, mmber2 kelantan aku sorak sakan, aper taknyer.... gol pertama boleh jadi psyko untuk gol2 yg seterusnya... aku dah mula mental down.... nasib baik boleh seri 1-1
heeehehehhe

penalti lagilah... aku dah pasrah jer.... sbb penalti ni memang "LUCK".. kalau nasib baik..... dapatlah gol.. kalau x, meranalah..

anyway bola malam tadi memang best, aku respek ngan kdua2 pasukan, pasukan kelantan lebih2 lagi... sebab mereka bermain bermati2an untuk menjuarai saingan tersebut.... tapi... tuah tidak menyebelahi diorang....


syabas skali lagi aku ucapkan kepada SELANGOR...
RED GIANT memang best.

hehhehe

0 comments: